czwartek, 3 grudnia 2015

Prolog

Straciłem ją i tak łatwo jej nie zdobędę,zbyt mocno kocha mojego brata a ja muszę się z tym pogodzić,kiedy ich widzę razem,to moje serce pęka na pół a ja ją tak bardzo kocham,jestem w stanie zrobić dla niej wszystko,cokolwiek ona sobie zapragnie.Moje życie jest trudne,moja miłość otoczona zupełnie innym chłopakiem a ja jestem tylko dla niej obserwatorem w jej życiu i dobrym przyjacielem,jestem rozpoznawalny na ulicy tak samo jak ona.Rozdaje autografy na ulicy,robię zdjęcia na ulicy uwierzcie,że to samo robi też i ona nasze prace są do siebie podobne,wręcz można powiedzieć identyczne, ja aktorem, ona aktorką,ja piosenkarzem,ona też jest piosenkarką.Jak przeczytałem,to wszystko teraz,to stwierdziłem,że w każdym zdaniu jest wzmianka o niej i tylko o niej,bo ona to moje życie,mój świat a ja dla niej jestem obserwatorem i dobrym przyjacielem.


Witam was!
To nie jest mój pierwszy blog z opowiadaniem,a to opowiadanie odnoście Raury,w moim opowiadaniu będą inne pary. Mam nadzieje,że moje opowiadanie przypadnie wam do gustu i będzie chętnie na niego wchodzić i komentować.Pierwszy rozdział pojawi się niedługo.Rozdziały będą się pojawiać raz na tydzień albo raz na dwa tygodnie,to zależy też od mojego pisania i mojej weny,po za tym jestem w 2 liceum i mam sporo nauki.
Miłego czytania!
Pozdrawiam,carmellovxd!

8 komentarzy:

  1. Trochę to chaotyczne .Jednak podoba mi się .:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje chaotyczne,to jest,ale dobrze,że ci się podoba

      Usuń
  2. Ciekawie się zaczyna. Jestem ciekawa, co się stanie dalej.
    Czekam na next. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam prolog - brawo ja! :D
    No więc... zapowiada się na pewno ciekawie, jednak opowiadanie nie jest w moich klimatach ;)
    Życzę dużo weny, dużo pozytywnych komentarzy i tylko konstruktywnej krytyki ;) Powodzenia!

    Pozdrawiam,
    legna

    OdpowiedzUsuń