niedziela, 13 marca 2016

Prolog

28 maj 2017 rok
W końcu moje oczy ujrzały światło dzienne już nie byłem w tych ciemnościach przez moje oczy biło światło, które oślepiało mnie na początku kiedy tylko wyszedłem z tamtego ciemnego pokoju. Dzisiaj bowiem wychodzę z tego miejsca i nie mam zamiaru wracać do tego miejsca już nigdy więcej w tym miejscu umierałem z tęsknoty do mojej ukochanej widziałem tylko jej twarz w mojej głowie, która śmiała się do mnie. Dalej miałem wiele pytań na które odpowiedź zna moje rodzina i w końcu się dowiem czy wzięła z nim ślub? Albo rzuciła go, bo źle ją traktował i teraz cierpi po rozstaniu i po tym, że byłem w tym miejscu. Tyle pytań na które tylko znają odpowiedzi poszczególne osoby i zadam im te pytania kiedy będzie na to pora, ale teraz chce się cieszyć tym świeżym powietrzem, które czuje w moich płucach. Moja historia się jeszcze nie kończy, ona znowu się zaczyna, będzie mi dawała kłody pod nogi. Czy będę cierpiał? Na pewno, moje cierpienie będzie towarzyszyć do końca moich długich dni.

Witam Was :*
Prolog drugiego tomu za mną nie lubię ich zbytnio pisać, ale wzięłam się w sobie i napisałam dla Was prolog. 
On nie wiele mówi tylko, że Ross wyszedł z tego szpitala, ale za to następne rozdziały będą o wiele ciekawe i mam nadzieje, że będą Wam się podobać.
Pozdrawiam :*
PS.Liczę na komentarze :*




28 komentarzy:

  1. Cudny 😘
    Już nie mogę się doczekać nexta :)
    Naprawdę generalnie piszesz :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny <3
    Jestem na prawdę bardzo ciekawa tego drugiego tomu.
    Czekam na next. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki każdy jest tego ciekawy, ale więcej nie powiem :*

      Usuń
  3. Cudowny prolog :D
    Zapowiada się bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały prolog <3 jestem tu od niedawna, a już uwielbiam ten blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki a i dobrze, że jest coraz więcej czytelników :*

      Usuń
  5. Świetny < 3
    Czekam na Rozdział!
    Pozdrawiam :*
    Twoja Czekoladka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prolog :)
    Dobrze, że Ross stamtąd wyszedł.
    Pozdrawiam i czekam na dalszy rozwój akcji <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się dobrze, ale jak mówisz, ze będzie jeszcze lepiej to ja zostaję ;)
    Pozdrowionka i czekam na 1 rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że w drugiem tomie będzie trochę lepiej. Mam taką nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny prolog ;)
    Poza tym zostałas nominowana do LBA ;)
    Szczegóły tutaj: http://love-chase-raura.blogspot.com/p/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prolog!
    Zapowiada się świetnie :D
    http://together-forever-raura.blogspot.com/2016/03/lba-2.html Nominowałam cię

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny prolog :).
    Zapraszam już jest stylizacja 7
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem mega ciekawa pierwszego rozdziału :**
    Super prolog :D
    Weny życze <33
    Czekam na nexta :***

    OdpowiedzUsuń