sobota, 1 października 2016

POWRÓT?

Witam Was!
Czy ktoś mnie jeszcze pamięta? Zostawiłam Was bez żadnego wyjaśnienia, ale cóż inaczej potoczyło się moje życie, które miało iść w zupełnie innym rytmem, ale cóż postanowiłam wrócić na tego bloga i mam nadzieje, że jest jeszcze ktoś kto czeka na kolejne rozdziały z drugiego tomu. Przez ten czas jednak dalej śledziłam niektóre losy bohaterów z innych blogów, ale nie komentowałam chyba bardziej chciałam być anonimowa. A teraz wracam na nowo do tego opowiadania, bo postanowiłam go skończyć chce, żeby jakiekolwiek moje opowiadanie się skończyło i to jest właśnie te opowiadanie, które chce zakończyć. Proszę Was o drobny komentarz, który podniesie mnie na duchu, że jednak rzeczywiście czekaliście na mój powrót.
Pozdrawiam!
PS. Liczę na komentarze!

10 komentarzy:

  1. Paulinko!
    W życiu są wzloty i upadki. Jeśli się upadnie - największą siłą jaka drzemie w każdym z nas, jest się podnieść. Zrobiłaś to, wracając tutaj. Dlaczego więc nie miałyby się udać twoje plany? Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem! :)
    Zastanawiałam się dlaczego tak nagle znikłaś bez słowa, ale rozumiem, że w życiu bywają lepsze i gorsze dni.
    Czekam na rozdział. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Dziękuję, że wpadłaś na mój blog.
    Czekam teraz na kolejne rozdziały u Ciebie. Mam nadzieję, że już teraz będziemy się tu spotykać na bieżąco :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wróciłaś :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że ten powrót każdemu się spodobał :)

      Usuń
    2. Widać, że ten powrót każdemu się spodobał :)

      Usuń